luni, 9 decembrie 2013

Iubi

Se aproprie Craciunul , cea mai frumoasa sarbatoare din an .
Prietene drag , dupa cum numai tu stii , familia mea s-a injumatatit in timp de 2-3 ani , si doare , pentru ca obisnuiam ca de Craciun sa fim o familie unita , asezati toti la o masa mare , iar in ambele capete ale mesei , tatal meu si tatal lui .
Era cea mai frumoasa 'imagine' pe care , parca , as fi dorit sa o vad in fiecare zi , dar Dumnezeu , sau Cel de Sus , cum vreti sa-L numiti , mi-a luat cativa membrii , probabil era invidios si-si dorea si el un bunic ca al meu .
Da , recunosc , in ultima vreme nu am mai fost pe la "el" , de teama , de frica .. Abia am reusit sa trec peste , si sa ma obisnuiesc cu ideea ca am ramas fara "el " , dar acum , acum cand ma gandesc ca sarbatorile se apropie , mi-e dor din ce in ce mai mult!
Chiar daca am incercat sa ascund asta , se pare ca incearca sa iasa la in evidenta din ce in ce mai mult , ma refer la "dor" , dorul pe care-l simt atunci cand vad ca-mi lipseste ..
Am fost bolnava acum ceva timp , am tot asteptat ca usa de la camera sa se deschida si "el" sa apara glorios , laudandu-se cu 'sanatatea lui de campion' , gadilandu-ma , alintandu-ma , iubindu-ma!
Mi-e tare dor de iubirea lui! Iubirea lui , care atunci cand plangeam , ma incalzea , iubirea lui care m-a invatat sa aleg , sa decid , iubirea lui care m-a invatat ca "viata iti da palme pentru binele tau , ca sa te invete cum sa te ridici singur!" , iubirea lui care-mi daruia zambete dulci ..
Mi-e  dor de tine!



http://www.youtube.com/watch?v=_BuGdbf07S0

"Se numeste dor , pentru ca doare? "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu