marți, 17 decembrie 2013

2013

Se aproprie sfarsitul de an ...
Cu toate ca m-am plans , am plans , am urat sau am simpatizat , a fost un  an superb !
Am pierdut persoane pe care le-am pus pe primu' loc in viata mea , dar m-au vandut pentru cate ceva atat de neinsemnat incat m-am simtit umilita .
Am urat , am urat atat de tare , dar am realizat ca nu prin ura treci de ce ti-a facut rau , ci prin uitare . Timpul m-a ajutat .
Am zambit . Am incercat sa zambesc oricui , ca intr-un joc in care faci schimb de zambete si poti castiga premiul cel mare , fericirea .
Am plans . Am plans nopti intregi dupa oameni care nu mi-au acordat nici macar putina atentie , am plans pentru probleme ce nu aveau voie sa ma 'domine'.
Am impartasit tot ce-am simtit , adunat , iubit cu singura persoana din viata mea care , indiferent de greutati , e alaturi de mine , ma sustine , ma iubeste .
Am iubit. Am iubit vara , toamna , tot ce mi s-a intamplat . Fara iubire esti nimic  .
Am avut incredere in mine . Am ajuns departe fiindca am stiut ca pot!
Am cunoscut persoane noi . M-au ajutat sa trec peste , m-au ridicat mai sus sau m-au adus inapoi la locul unde am cazut inainte .
Am creat echipe . In echipa ideile par mai interesante .
Am plans la filme de dragoste . Am plans atat de mult incat lacrimile nu mai reuseau sa curga .
Am calatorit . Am fost unde mi-am dorit , cineva mi-a indeplinit dorinta .
Tot ceea ce a fost bun , am pastrat , iar raul l-am uitat .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu