marți, 17 decembrie 2013

G/Geniali

Cum nu v-am putut spune asta fiecaruia , fata in fata , sau prin mesaje (35 de mesaje mi-ar fi tocit degetele si tastatura ) m-am decis sa va scriu totul aici .
Va iubesc !
Va iubesc din toata inima !
Stiu ca nu toti avem relatii bune unii cu altii , dar prin comportamentul nostru aratam cat de uniti suntem !
Sunteti familia pe care mi-o doresc , oamenii pe care vreau sa-i am langa mine mereu , cei mai tari oameni din viata mea!
Va multumesc pentru cate zambete mi-ati oferit . De cate ori mi-ati sters lacrimile atunci cand simteam ca probabil nu voiam sa exist . De cate ori ati fost langa mine , chiar daca v-am dat la o parte .
Va multumesc pentru ca ,chiar daca am idei proaste ma ascultati , Va multumesc pentru ca atunci cand dau semnale de 'suparare' stati cu mine si ma ascultati . Va multumesc pentru ca reusiti sa fiti uniti , sa FIM uniti .
Va multumesc pentru ca desi nu stiu engleza , nu radeti de mine atunci cand poate altii s-ar prapadii . Va multumesc pentru ca ma ajutati atunci cand materia de la scoala ma 'bate ' grav .

Nu stiu ce m-as face fara voi !

VA SUPER IUBESC!

Un comentariu: