luni, 7 ianuarie 2013

vechi

Stiu ca nu ti-am mai scris de mult , dar m-am departat si de tine . De toata lumea , de fapt .
M-am schimbat , si stiu ca n-am facut bine ...
Vreau sa-mi cer scuze persoanelor pe care le-am uitat , carora le-am vorbit urat , celor pe care  i-am jignit , oamenilor care m-au ajutat mereu si mi-au aratat dragoste , afectiune , iubire iar de la mine au primit un sincer " nu ma intereseaza" . Le multumesc tuturor in parte , care mi-au fost alaturi si care nu , acum am nevoie de voi , cum facem ?
M-am ratacit rau , nu ma mai gasesc nici pe mine , nici pe ea , nici pe propria eu , m-am departat atat de mult incat nu cred ca stiu sa ma mai intorc , si-mi pare rau . Am amagit , dezamagit , suparat , enervat multe persoane , si chiar nu m-asteptam la reactia mamei de aseara , stiu c-am gresit , si-mi pare rau , dar vorbele pot fii sute , faptele sunt tot ce conteaza , stiu !
Ma vreau inapoi , si toate astea se intampla din cauza lui !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu